reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Miroslav Chovan

Miroslav Chovan

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Tvoril som podmienky aj nastavoval produkty v bankách a v poisťovniach. Stojím za úspešným zrodom banky. Založil a viedol som poisťovňu. Dnes pomáham ľuďom nájsť správne riešenie pre ich peniaze a majetok. Zoznam autorových rubrík:  Firemná kultúraPoisteniemikroblogSúkromnéNezaradené

reklama

Firemná kultúra

Vo firmách chýbajú vodcovia

Miroslav Chovan

Vo firmách chýbajú vodcovia

Mám za sebou už 22 ročnú kariéru. Za celé to obdobie som stretol iba 4 šéfov, o ktorých môžem povedať, že to boli skutoční vodcovia. Prečo?

  • 10. okt 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 307x
  • 0
O odmenách a platoch

Miroslav Chovan

O odmenách a platoch

Chuck Ames (bývalý generálny riaditeľ Reliance Electric) povedal: Ukážte mi systém odmeňovania akejkoľvek spoločnosti a ja vám poviem, ako sa chovajú jej ľudia.

  • 4. okt 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 334x
  • 0
Na korporátnu tému: Stratégia nenahraditeľných

Miroslav Chovan

Na korporátnu tému: Stratégia nenahraditeľných

Bertolt Brecht povedal: „Keby sa nenahraditeľný muž týždeň po svojej smrti vrátil, nenašlo by sa pre neho nikde ani miesto vrátnika.“

  • 8. aug 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 324x
  • 1
Tajomstvo odhalené - prečo aj malá firma dokáže poraziť veľkú

Miroslav Chovan

Tajomstvo odhalené - prečo aj malá firma dokáže poraziť veľkú

Mnohé veľké firmy to tajomstvo aj poznajú, ale majú strach sa zmeniť. Vďaka tomu majú malé a začínajúce firmy šancu korporácie predbehnúť. Avšak často aj tie malé sa stanú obeťou toho istého syndrómu a zlyhajú.

  • 24. júl 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 352x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu